13 вересня 2024 року відбулася менторська сесія на тему "Як говорити про проєкт, щоб вас почули інвестори й потенційні партнери", яку провела Ксенія Дітчук, експертка зі стратегічних комунікацій.
Сесія була присвячена ключовим аспектам побудови ефективної комунікаційної стратегії для залучення інвесторів та партнерів для створення спільнот зеленої енергетики.
Учасники обговорили, що включає у себе поняття «стратегічні комунікації».
Ксенія пояснила, як визначати комунікаційні цілі проєкту за принципом SMART, аналізувати цільові аудиторії за методикою 5W, Personas, Customer Journey Map та будувати ключові меседжі за допомогою таких підходів, як 5С, AIDA та PAS.
Окрему увагу було приділено вибору каналів комунікації, враховуючи етапи взаємодії з аудиторією через моделі Октавний аналіз, RACE та See-Think-Do-Care.
Учасники отримали практичні інструменти для створення персоналізованих комунікаційних стратегій для створення спільнот зеленої енергетики, спрямованих на досягнення конкретних бізнес-цілей, можливість застосувати отримані знання під час розробки власних проєктів та завдання від Ксенії Дітчук на півфінал.
Презентація від організаторів тут
Презентація Ксенії Дітчук за посиланням
Посилання на посібник зі створення спільнот "зеленої" енергетики тут